19 martie 2012

Si tie iti e dor?

  Da, au fost perioade si perioade . Si probabil ca ce a fost mai greu nu a trecut ..  Si e greu, si da, recunosc . Si simti ca uneori nu e ok, si nu mai poti, si nu mai vrei .. Si stiu cum e, am trecut langa tine prin toate . Si stii, pentru ca niciodata nu am plecat . Si totusi, tindem sa credem ca ce iubim ne face rau? 
 Azi, mai mult ca oricand, am inteles putin din ce ar inseamna sa te pierd .. Ai simtit si tu? Chestii fara sens, sentimente mute, jocuri pierdute, ai simtit?
  A fost greu? Te'a durut ? Ai fi vrut sa pleci? 


 Si maine, o sa simti ca esti mai departe? Sau mai aproape? O sa simti ca ai trecut si peste asta? Sau te astepti la altele? Si .. o sa fi pregatit? Si tie iti e dor?
 Poate fara sa vrei, ai trecut prin chestii prin care nu te asteptai sa treci . Si ai iubit, si'ai fost ranit, si la randul tau ai ranit . Si crezi c'a fost drept? Si o sa mai fie?


 Si maine, la fel ca azi, o sa stii . Ce ai avut, ce ai pierdut, ce inca mai ai .. Mai stii? Iti placea sa ma iubesti . Acum e prea greu? Sau sunt doar eu? Si mai stii? 




  Te iubesc, si prin orice am trece, te iubesc si mai mult . Mai stii? Iubeai sa te iubesc . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu