13 martie 2012

Hard to stay, harder to say goodbye .

 - Iar ai chef de cearta?
 - Iar nu ma asculti?
 - De ce trebuie sa fi mereu asa?
 -De ce trebuie sa faci mereu asa? De ce ma faci sa fiu asa?
 - Dar nu am facut nimic .
 - Tocmai .. 
 - Ce vrei sa spui?
 - Niciodata nu faci nimic . Nu'mi spui, nu'mi arati, nu intelegi ..
 - Explica .
 - Nu'mi spui nimic, ce simti, ce nu, nu'mi arati ca's altfel, ca sunt .. a ta, nu intelegi ca te iubesc, si ca vreau sa fie bine si de'aia fac asa ..
 - Dar iti spun !
 - Nu, doar incerci .. E ca si cand ti'ar pasa prea putin sa ai timp de chestiile astea ..
 - Dar imi pasa .
 - Nu'mi arati . Cum ai vrea sa stiu?
 - Imi pare rau ..
 - Abia acum, cand e prea tarziu ..
 - Prea tarziu pentru ce?
 - Prea tarziu ca sa schimbam ceva ..
 - Uneori chiar nu te inteleg .
 - Uneori nici macar nu incerci sa o faci .
 - Ce vrei de la mine pana la urma?
 - Acum? Nimic . Am vrut, intr'adevar .. Dar se pare ca am cerut prea mult ..
 - Am zis eu asta?
 - Nu, eu am zis .. Pentru ca mereu e vina mea ca sunt asa si ca e asa ..
 - Nu e asa ..
 - Dar cum? Nu ai facut nimic ca sa'mi arati cum e .
 - Stii ca'mi pare rau ..
 - Si mie ..
 - De ce?
 - Ca n'am stiu ca poate iti e mai bine fara .
 - Fara ce?
 - Fara mine .. Fara tot ce fac gresit ..
 - Dar nu imi e mai bine fara tine ..
 - De acum iti va fi .
 - Adica? Ce vrei sa zici?
 - Am plecat .. Si te iubesc, dar e greu sa fac asta ..
 - De ce sa pleci?
 - Vei avea timpul tau . Si daca vei realiza ca'ti pasa, si'mi vei arata, ma voi intoarce . Asa nu .. Nu mai pot .
 - Dar nu pot fara tine ..
 - Dar aparent, nici cu mine .. E mai bine asa .
 - Pentru cine?
 - Pentru tine . Vei vedea . Iar daca vreodata te vei gandi la mine, si vei vrea sa ma suni .. Sa nu o faci .
 - Te voi mai vedea? .. 
 - Poate .. Pana atunci .. Ai grija de tine .
 - Dar nu vreau sa pleci ..
 - Nici eu, dar asa trebuie . Te iubesc .. Dar trebuie sa stiu ca si tu ma iubesti ..
 - Dar te iubesc !
 - Nu, te'ai obisnuit cu mine . Cand ma vei iubi voi stii . Si voi veni inapoi .
 - Cum vei stii?
 - Am sa vad . Am sa stiu  . Am sa aflu .
 - Dar te vreau ..
 - Nu, vroiai doar sa stii ca e cineva langa tine care nu te'ar lasa, orice ai face . Dar nu pot asa ..
 - Te rog, nu ..
 - Ai grija de tine .. Te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta ..
 - Nu pleca ! 




S'a intorsc cu spatele, i'a curs o ultima lacrima si a inchis usa dupa ea .. A plecat . Si acum, iubeste o amintire, in speranta ca si el o va iubi . Asa cum trebuie . Nu cum parea ca o iubeste . Si sigur se va intoarce .. Dar momentan, isi acorda ceva timp . Spre binele amandurora ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu