6 martie 2012

Interviu cu Inima - 1





   - Il iubesti?
   - Enorm .
   - E departe?
   - Foarte .
   - Si nu e greu?
   - Foarte greu . 
   - Si .. totusi il iubesti?
   - Mai mult ca orice pe lumea asta .
   - Si el te iubeste?
   - Cred ca da . Asa cred .
   - Si daca nu te iubeste?
   - De ce m'as gandi la asta?
   - Pai nu ai vrea sa stii?
   - Dar stiu . Mi'o spune in fiecare zi . De multe ori .
   - Si il crezi?
   - E tot ce e mai bun in viata . Cum nu?
   - Dar de ce il iubesti asa mult?
   - Pentru ca am nevoie de el .
   - De ce?
   - Depind de dragostea lui, caci as muri . Depind de zambetul lui, caci as fi trista . Depind de cuvintele lui, caci ele ma alina . Depind de tot ce'mi poate oferi el .
    - Si nu doare? Sa fie acolo si tu aici?
    - Ba da, doare groaznic . Dar stiu ca intr'o zi, va fi langa mine, si atunci pentru totdeauna .
    - Crezi ca o sa te iubeasca pentru totdeauna?
    - Asa sper . Caci nu am viata fara el .
    - Si .. daca acum ar pleca?
    - Nu stiu . Nu m'a invatat sa fiu tare daca pleaca .. As simtii nevoia sa imi scot sufletul si sa dau cu el de toti peretii ..
    - Asa tare crezi in el . Cum poti?
    - Il iubesc . E tot ce vad, ce simt, ce gandesc, ce privesc .. Am invatat ca totul e rece fara el.
    - Orice invat are si dezvat, nu?
    - Poate .. Pentru altii . Pentru mine nu . Am devenit dependenta si tot ce inseamna EL .
    - Si chiar iti vezi viata langa el?
    - Avem visurile noastre, planuri, asteptari, hotarari luate .. Da . O sa fim noi.
    - Nu ar trebui sa gandesti asa . Daca va pleca ce sperante vei mai avea?
    - Ca se va intoarce . Atat .


    - De ce nu renunti? Iti faci rau singura .
    - Sa renunt? E ca si cand as renunta sa respir . Niciodata . Il iubesc . Chiar daca doare . Il iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu