6 martie 2012

Love more . Worry less .

      - Ai iubit vreodata?
      - Da .
      - Mult?
      - Foarte mult .
      - Si acum?
      - Si acum ce?
      - Acum nu mai iubesti?
      - Ba da, inca iubesc .
      - Ce iubesti? Pe cine?
      - Iubesc tot . 
      - Cum adica tot?
      - Iubesc ce ma iubeste .
      - Imi poti explica?
      - Imi iubesc persoana, imi iubesc prietenii, imi iubesc viata, iubesc sa ma trezesc dimineata si sa vad soarele, iubesc sa vad persoane care iubesc, iubesc vantul cald, iubesc chestiile simple, iubesc soaptele, iubesc marea, iubesc zambetele fericite, iubesc sa dorm, iubesc stelele, iubesc linistea ..
      - Si te iubesc si ele la randul lor?
      - Sper ca da .
      - Dar nu iti e frica de faptul ca ai putea fi ranita?
      - Se poate . Dar daca doare inseamna ca'ti pasa .
      - Si niciodata nu te simti dezamagita?
      - Cum sa nu? De foarte multe ori .
      - Si cum reactionezi?
      - Am invatat ca oamenii fac greseli, sau poarta masti . Iert, e mai usor pentru constiinta mea .
      - Si noaptea, cand te gandesti la lucrurile astea, nu iti pare rau?
      - De ce? Iubesc, deci traiesc .
      - E greu nu?
      - Daca nu ar mai fi, ne'am mai bucura de tot ce e simplu si frumos?
     - Poate ca ai dreptate . Esti impacata cu tine insati?
     - Sigur ca da, altfel nu as mai dormii noaptea . Si de obicei, trecutul te bantuie .
     - Te'ai gandit vreodata la trecut?
     - In treacat .. Daca ramai blocat in trecut, pierzi viitorul netraind prezentul .
     - Un ultim gand?
     - Invatati sa iubiti . Nimeni nu a spus ca e usor, au promis doar ca merita .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu