30 aprilie 2011

PART I . Iti multumesc .

 

                                                               
 

     Stii, fac asta doar pentru tine . Te iubesc .       ♥


Asta ma face sa plang . Sa zambesc . Sunt fericita . Trista . Nervoasa . Revin amintiri . Si viitorul . Si adeseori pana adorm . Si ma trezesc la fel de puternica . Imi imbratisez perna . Ca si cand ai fi in bratele mele . Asta se intampla in mod repetat, zi dupa zi . Iar apoi .. Canta melodia noastra . La radio . Sau e doar in capul meu . Te sarut . Ma saruti inapoi . Suntem fericiti . Ziua asta nu se termina . Niciodata . In mintea noastra . Nu stiu despre tine . Dar te iubesc . Si sper ca intr'o zi toate astea sa devina realitate . Si sa nu se termine niciodata . Sper sa te vad in fiecare dimineata, sper sa'ti revad fata aia scumpa, sa astept cu aceleasi emotii sa apari .


Cuvintele astea ti le'am mai zis . Si vreau sa iti amintesti de cate ori iti amintesti de mine . Obisnuiam sa cred ca esti un vis frumos . Dar tu nu esti un vis . Pentru ca odata ce intunericul se disipa, visul se sfarseste brusc, ca o tigare aprinsa, uitata de o persoana mult prea grabita, intr'o scrumiera . Vreau ca visul meu de'o vara sa se transforme intr'o poveste . Nu una cu final fericit . Ci una fara sfarsit . Sa o continue o alta poveste, si o alta, pana cand ultima mea suflare striga numele tau . Si da, stiu ca unele persoane vin si pleaca din viata noastra . Dar sunt si persoane care isi lasa amprenta . Si fiindca sunt o persoana mica, cea mai mare parte o ocupa sufletul . Ti'am promis ca acolo tu mereu vei avea un loc numai al tau . Si iti pot promite ca asa va ramane .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu