22 martie 2011

Addicted.




  Si trebuie sa recunosc, sunt dependenta. Si chiar nu am nici cea mai mica idee cum am lasat sa se ajunga aici. Dar acum nu regret nimic. Pentru ca nu sunt dependenta de lucrurile obisnuite: de alcool, tutun sau droguri. Nu, nici macar de jocuri. Iar viata nu mi'a insuflat nici ea acea dependenta uimitoare. In schimb, dependenta mea e una dintre cele mai scumpe si geniale. I'm addicted to YOU. Dependenta de zambetul tau inocent, de ochii tai mari, de comportamentul tau dulce, atent, grijuliu, de sentimentul de siguranta pe care mi'l oferi, de cum imi faci inima sa creasca atunci cand imi spui ca ma iubesti. Dependenta de cuvintele tale,de atingerile tale, de sarutul tau, de sunetul batailor inimii tale atunci cand ma tii aproape noaptea tarziu, de imbratisarile tale atunci cand totul e atat de greu, de felul in care imi faci respiratia sa se opreasca atunci cand te am langa mine.
  Defapt, dependenta asta nici nu e asa grava daca stau sa ma gandesc. Dar e in schimb un  antagonism foarte bun.Cand nu esti langa mine nu pot respira. Iar cand te vad mi se taie respiratia. Deci ce pot face? Exista vreun antidot? Nu, nici nu vreau sa ma gandesc la un antidot. Nu vreau un antidot. Te vreau pe tine. Atat.

      Te iubesc. Forever more<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu