5 mai 2011

PART II . Iti multumesc .

                                                               


            Pentru tine .   


  Pentru ca langa tine pot fi eu . Eu si atat . Pentru ca pot gandi absolut orice si nimeni nu ma judeca pentru gandurile mele . Pentru ca tu ma intelegi . Pentru ca tu imi intelegi faptele . Tu imi intelegi sentimentele, visele, gandirea, actiunile, parerile de rau, bucuria, frustrarea, melancolia . Pentru ca alaturi de tine invat lucruri noi, lucruri de care imi spui ca sunt bune sau nu . Pentru ca tu nu imi impui ce sa fac, cum sa fac, cand, unde si de ce . Ma lasi sa gresesc fara sa ma certi, caci doar asa imi dau seama unde anume gresesc  .
  Pentru ca alaturi de tine, iubirea are alt sens, pentru ca te iubesc asa cum esti, si nu ma intereseaza parerile altora . Pentru ca, pentru unii, parem niste ciudati, niste nebuni, niste copii care viseaza, copii care abereaza si care iau viata in gluma . 
  Pentru ca intotdeauna ai ceva de spus, pentru ca mereu stii cuvantul care lipseste, care imi defineste starea, care ma calmeaza si totodata ma scoate din banalul asta mortal . Pentru ca niciodata, oricat as vrea, nu pot sta departe de tine, pentru ca trebuie sa stiu mereu ce faci, unde esti, pentru ca ma ingrijorezi, pentru ca  ma superi, pentru ca ma enervezi, pentru ca ma scoti din minti, pentru ca esti cu capul in nori . Pentru ca te am, pentru ca te mai vreau, pentru ca nu vreau sa te pierd .
  Pentru ca vreau sa ma lasi, pentru ca vreau sa fi aici . Pentru ca niciodata nu ma asculti, dar intotdeauna m'ai inteles. Pentru ca privirile tale au atatea intelesuri . Pentru ca ma faci sa plang, pentru ca ma faci sa visez . Pentru ca mereu esti acolo, pentru ca niciodata nu dispari cand am nevoie de tine . Pentru ca uneori ai o gandire de copil, pentru ca ai momente cand gandesti prea mult . 


            Pentru ca vreau sa fi aici, langa mine, toata viata . 
      Pentru ca esti tu, iar langa tine, eu sunt eu . 




                                      PENTRU CA TE IUBESC !  |   


              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu