1 iulie 2011

De mana daca te tin, si cerul e senin .

  Si ma tii. Si nu ai de gand sa imi dai drumul. Niciodata. Si'ti simt respiratia. Zambetul tau  imi alina sufletul. Ochii tai imi dau culoare. Bataile inimii tale alcatuiesc cea mai frumoasa melodie. Si tot ce simt, ce vad, ce ascult, absolut tot, e atat de real. Atat de frumos. Atat de sincer. Cand ai totul, ce ti'ai mai putea dori? Si eu te am pe tine. Ce altceva sa'mi mai doresc? Imi doresc ca tot ce mi se intampla sa se continue la nesfarsit, sa nu am o clipa de indoiala, sa fi aici chiar de e soare sau ninge.  Pentru ca niciodata nu mi'am dat seama cat de
sincer e apusul pana cand nu l'am privit alaturi de tine. Pentru ca habar nu aveam ca soarele straluceste atat de frumos pana nu am deschis ochii si te'am vazut acolo, langa geam, asteptand  sa ma trezesc. Pentru ca niciodata nu mi'am imaginat cati fiori poate sa iti dea o singura respiratie calda pe gat pana cand nu am visat langa tine.
  Sunt atatea lucruri pe care nu ti le poate lua nimeni. Sunt clipe de fericire pe care nu le vei uita niciodata. Sunt lucruri simple care iti pot trezi atatea emotii.
  De ce sa fie greu cand poate fi asa usor?  De ce sa fi departe, cand poti adormi in fiecare noapte aici, tinandu'ma in brate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu