17 martie 2011

Love.



                               Iti multumesc.

  Si imi pare rau pentru ce ti'am spus uneori si nu trebuia,  si pentru ce nu ti'am spus. Am crezut si sperat mereu ca te protejez, pentru ca te vroiam in siguranta, chiar daca pentru asta trebuia sa'mi pierd si ultima umbra de sinceritate. Si imi pare rau daca uneori, pe drumul nostru impreuna am exagerat. Si imi pare rau pentru unele lucruri pe care le'am facut, si prin ele te'am ranit. Nu am vrut niciodata sa iti fac rau. Si imi pare rau pentru ca uneori chiar nu am putut sa fiu acolo, desi era nevoie de mangaierea mea. Stiu ca nu sunt iubita perfecta. Dar incerc in fiecare zi sa fiu exact ce iti trebuie. Si imi pare rau ca te cert, dar simt nevoia ca viata ta sa fie perfecta, iar tu sa fi.. sa fi fericit. Pentru ca atunci cand iti vad zambetul ala, simt ca tot efortul a meritat. Zambetul ala care poate schimba orice fel de stare. Si cand ma privesti cu ochii aia geniali, simt ca toate mizeriile zilnice prin care trec nu sunt nimic.  Vreau sa fiu acolo atunci cand doare, atunci cand simti ca nu mai poti, atunci cand simti ca nimic nu are sens, cand viata pare sa iti dea un sut, sa te tina la pamant, sa te faca sa cazi si sa nu te mai poti ridica. Vreau sa fiu acolo, pentru ca atunci cand imi spui ca ma iubesti, imi insuflii atata incredere, incat chiar cred ca pot schimba starile proaste prin care treci. De asemenea, vreau sa fiu acolo cand esti fericit, cand simti ca zbori, cand lumea pare un loc mai bun, cand toti sunt alaturi de tine si tot merge exact cum ar trebui. Pentru ca vreau sa ma lasi sa impart cu tine fiecare bucurie, fie ea cat de mica sau cat de mare. Pentru ca, alaturi de tine, ma bucur de zilele pe care uneori regretam ca le am. Esti perfect, si prin perfect nu caut sa intelegi ca ai atins perfectiunea, pentru ca stiu ca tu nu iti doresti asta, ci prin perfect vreau sa intelegi ca esti tot ce vreau si tot ce speram sa obtin de la viata.

    
    
     Iti multumesc pentru ca iubirea ta e acum la mine. Te iubesc Enorm. Poate mai mult decat cuvintele stiu sa arate . :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu